چون می گذرد غمی نیست...

به امید یک هوای تازه تر

چون می گذرد غمی نیست...

به امید یک هوای تازه تر

شب

شبی که به صبح برسد به درد من نمی خورد

کور می شوم تا شبی ابدی داشته باشم

می گن  چیز هایی هست که در تاریکی بهتر پیدا میشه از تاریکی

زن بودن و مرد بودن

 فروید:

زن اگر بخواهد مردی را به سمت خود جلب کند باید زیبا باشد،.اما مرد وضعیت بهتری دارد ، همین که از 4 ستون بدن سالم باشد به چیز دیگری نیاز ندارد.

    

 

حواس پنجگانه

 

می خواهمت با حواس پنج گانه ات:

--حس لامسه ات را برای لمس گرمای دستانت

--حس چشایی ات را برای چشیدن طعم لبانت

--حس بینایی ات را برای دیدن خودم

--حس شنوایی ات را برای شنیدن سکوتم

--حس بویای ات را برا اینکه ببینی  چه گندی زدی                   

                                  

زود می گذرد

 

            زمانی که متولد شدم گریستم و هر روز نشان می دهد که چرا ..

      

 

"روز من شب شد و آن ماه براهی نگذشت /// این چه عمریست که سالی شد و ماهی نگذشت"

شب

 

-تو حرف میزنی از نهایت شب اما من کورم که شب را ببینم و تو حرف می زنی ،من کرشدم  تا حرف های تورا بشنوم .کمی لب خوانی کن